Faceți căutări pe acest blog

Dulce primavara

Dulce primavara

miercuri, 13 ianuarie 2010

Primul pas...spre schimbare

13 ianuarie 2010

Salutare!


O sa incep cu un citat: "Oameni nu se tem de lucruri, ci de imaginea pe care o au despre ele". (Epictet)
Primul pas spre schimbare, asa simt acum. Sunt plina de incredere, de lumina, de speranta.
Am incredere in mine mai mult ca oricand! Azi mi-am dat seama ca e mai bine sa iei atitudine decat sa te plangi, asta dupa ce am avut multe luni de frustari si conflicte interioare! Dupa mai multe discutii cu diferite persoane, concluzia la care am ajuns este ca DA! schimbarea trebuie sa vina de la tine!
Stiam asta! "Daca vrei sa schimbi ceva in tine, in cei din jur, in organizatia din care faci parte trebuie sa incepi cu tine!" imi repetam asta, si acum m-am regasit!
Va doresc si voua sa traiti acest sentiment puternic!

Fii tu insa(u)ti un exemplu! Tu esti un lider, fii un lider bun!
Pentru inspitarie va recomand un guru al Leadershipului - Robin Sharma (www.youtube.com)

Da, atat pentru azi, ma asteapta multe de acum in colo!
Inchei tot cu un citat, care pe mine ma inspira:
"Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!" Mahatma Gandi
Cu bine!




Un comentariu:

  1. Fii Lumina si trimite-o cu iubire catre toata creatia Lui Dumnezeu si ea se va propaga in tot Universul!

    RăspundețiȘtergere